Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~xXirekXx | użytkownik

imię i nazwiskoPatrycja adresłęczyca zarejestrowany09.09.2008 @17:43:15 ostatnio na stronie27.03.2016 @14:24:34



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty42 komentarze169 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~freecolours    10.04.2012 @20:49:24
Wspaniała galeriagratuluję
~Dekiel    26.02.2010 @12:06:38
Dziękuję
_______
Nie proszę ani o wyrozumiałość, ani bycie łagodnym.
Zależy mi na konkretnej ocenie oraz wskazówkach, które pomogą mi ulepszyć moje umiejętności.
~bimbimko    24.09.2009 @18:20:02
Naprawdę miło słyszeć. Dziękuję!
~RESPONDD    22.01.2009 @14:14:50
Ja na codzień też nie
~RESPONDD    22.01.2009 @14:11:06
Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale pytasz jak to jest zrobione ? Odp.: Widok z samolotu jeśli o to chodziło
~onn    07.01.2009 @06:36:02
dzięki za koment. pozdro.
_______
skomentuj moje prace.
~bimbimko    21.12.2008 @14:21:55
dziekuję za ocenę. Mnie też tytuł zastanawia. Jakoś tak mi się skojarzyło.
Miłych Świąt!
~KILLER289    16.12.2008 @17:46:45
dzięki
~bimbimko    11.12.2008 @15:14:07
Dzięki! Jako pierwsza postanowiłaś się jakoś do tego zdjęcia ustosunkować.
Pozdrawiam.
~bubo    07.12.2008 @21:58:05
Dzięki
~Demoi    16.11.2008 @10:33:42
Dziękuję bardzo.
~Semideus    14.11.2008 @13:08:53
_______
In the darkness of futures past
the magician longs to see
one chants out between two worlds
Fire Walk With Me
~WezMnieNieDenerwuj    13.11.2008 @16:54:33
taaak, chore pomysły mam ;P nick fucktycznie całkiem mi się udał ^^
_______
suck my dick
~WezMnieNieDenerwuj    13.11.2008 @16:49:28
dziękuję
_______
suck my dick
~Dekiel    13.10.2008 @18:54:11
a to sie ciesze ^^
_______
Nie proszę ani o wyrozumiałość, ani bycie łagodnym.
Zależy mi na konkretnej ocenie oraz wskazówkach, które pomogą mi ulepszyć moje umiejętności.
~Dekiel    06.10.2008 @18:23:12
No a ja 3 xDD przy czym przeczytałam pół
Inniejsze ,bo końcu jakieś bogatsze tło ,bo sie czepiaja ,ze mam tło nieciekaw na innych -.-
_______
Nie proszę ani o wyrozumiałość, ani bycie łagodnym.
Zależy mi na konkretnej ocenie oraz wskazówkach, które pomogą mi ulepszyć moje umiejętności.
~Dekiel    03.10.2008 @14:03:02
Z koleżankami zrobiłyśmy ^ a zdjecie tak dla uwiecznienia ,dziekuje barszo ^^
_______
Nie proszę ani o wyrozumiałość, ani bycie łagodnym.
Zależy mi na konkretnej ocenie oraz wskazówkach, które pomogą mi ulepszyć moje umiejętności.
~Dekiel    01.10.2008 @21:28:35
Mysle, że zgubił gdzieś po drodze ze skorupka by byl fajniejszy ,ale nie bylo takich na drodze xD
_______
Nie proszę ani o wyrozumiałość, ani bycie łagodnym.
Zależy mi na konkretnej ocenie oraz wskazówkach, które pomogą mi ulepszyć moje umiejętności.
~OpenMyHead    01.10.2008 @18:18:36
a ja nie wiem co to xD
~OpenMyHead    30.09.2008 @18:00:26
13 ;< xD
~diablica348    30.09.2008 @17:47:18
Orchidee są tak piękne że same tak wychodzą na zdjęciach
~OpenMyHead    30.09.2008 @17:39:28
z Grecjii ;P
-RandomHero    15.09.2008 @16:33:27
dziękuje pięknie! (:
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt